Skolan 1/2-2011

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-01 » 13:02:27
Hej alla söta ! Fula också för den delen ;) hhihi (aa'
Nu sitter jag med Alva och nägra fler ! orkar inte rabbla upp alla namn xd
slö? ja.
Snart ska vi ha english ! roligare än matte som vi ska ha sen i alla fall.
Nejmen, idag har jag mått suuper faktiskt ! Liiiite ont i min mage innan lunchen, men efter att jag ätit min macka mådde jag bättre :)
Jag fick mer styrka igår efter snacket med mamma och pappa. Att jag har stöd och så, känns otroooligt bra, men jag visste ju redan att dom stöttade mig, men ändå :)
JANI !
Alva sitter och smsar med sin dröööm kille, hehe ♥ Alva Wallberg♥Alexander Larsson ! nejdå, skoja älskling !
hehöö. Nu kom min andra bästa kompis Angelica Plog ! Puss på det :) (k)
Jag är hur jävla stolt över mig som helst, kommer klara den här dagen super bra, känns det som :)
Känns också bra att mamma och pappa och mina syskon slipper det här, dom drabbas ju också.
Men man vet aldrig när det går över, men det känns som om det kommer gå över inom kort :)
Aja, nu ska jag ha engelska med Barbroo!

Pusshejdå !

Lev ett inlägg utan bilder, lånat brorsans dator :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?