Ja, så här var min dag.. kortfattat,

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-22 » 22:15:38
Hejsan igen !

Nu sitter jag i min säng nyhemkommen från sala typ. :)
Ja, idag har jag vart i skolan och inte gjort något speciellt, det gamla vanliga typ.
Sen åkte jag till musikskolan och spelade truuuuuumpet.
Då följde Emma med !
Sen kom morfar och skjussade mig,edvon och emma till olika ställen, eller ja...han skjussade mig och emma hem till emma, och edvin följde med honom hem till dom, tack morfar för skjussen♥
Sen satt jag och emma en stund vid datorn och spelade lite nintendo ds. Sen åt vi hamburgare , gud så gott det var, för jag var verkligen jääätte hungrig. mummsi ! !
Sen kom mamma och albin och hämtade mig, så åkte vi till åkrahallen och handlade, (köpte en chokladbit) ångrar det, liiiiiiiiiiiiiiite ;p
Sen åkte vi och hämtade edvin hos mormor och morfar. Sen åkte vi till lärkan, och där hade edvin handbollsträning, mamma skulle gymma, och jag och albin satte oss vid edvins dator och tittade på "i rymden finns inga känslor" och moffade i oss choklad (a'
Sen skulle jag och albin träna bort chokladen, så vi sprang fram och tillbaka genom korridoren genom omklädningsrummen, FUN ! ;d
Hahah, sen kom mamma, då satte vi oss och tittade på edvin och hans lag på träningen. Sen åkte vi till Kimmen för att lämna Ronjas idrottskläder till jumpan imorgon på hennes lektion. SEN åkte vi hemmåt.
På väg hem sjöng vi och hade de allmänt roligt !
Vi var alldeles för trötta tror jag xd
hahah,.
Sen kom vi hem, och jag gick och bäddade upp min säng, bytte om, borstade tänderna, tvättade bort sminket, flätade håret, hämtade malte (vill inte sova själv utan min lillebror) xd och nu sitter jag här, i min säng, redo att sova. Skulle bara blogga lite först ! lovade ju !
heh.
Nej, nu ska jag sova, innan mamma och pappa går och lägger sig, jag vill inte somna efter dom xD

Nejnu..

Hugs ! <3

btw, imorgon är det hoppning på ridlektionen, och jag ska ha AKTER DARLING ! ♥♥♥

Ingen bild btw.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?