Fredagsmys med Eva & Adam ♥

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-25 » 19:11:36
Hej bloggisch !

Förlåt för att jag inte har bloggat något idag, men jag har inte haft tid och så.
Ialla fall så var jag hemma från skolan idag. Mådde asilla imorse, och mådde inte så bra, men nu är det bättre.
Jag vill verkligen inte bli sjuk nu när lovet har börjat !
Menmen. aja, efter att jag ätit kyckling och ris och lite godis känns det bättre xd
Klockan är nu 5 över 7 och jag sitter och tittar på Eva & Adam serien. JAG ÄLSKAR DEN !
Så himla bra ! :)
Aja, ska väl gå och sno lite mer godis och chips innan allt tar slut :)
Vi hörs, pussohej♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?