Dag 7 - min bästa vän

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-08 » 19:44:00
Min allra bästa vän är Jennie Johansson !
Hon är 3 år yngre än mig, men vem bryr sig ?
Jag har känt henne sen hon var en beeebbis !
Då flyttade dom hit och jag tyckte hon var sååå sööt !
Hon växte och jag växte, .
Kommer ihåg när vi vart bästisar . Hhahaha
Vi hoppade på min studsmatta. Jag tror att jag var typ 10 år och hon 7.
Sen så sjöng vi !
Jag frågade sen om inte hon och jag kunde bli bästisar.
Hon visste inte vad det var, vad är det????
Hahha, jag sa att det är en riktigt bra kompis, som man alltid kan lita på till 100 % !
Hon ville såklart det, sen dess har vi vart allra bästa kompisar, tror vi var bästisar innan det också för vi var JÄMT !
seriöst, varje dag ! vi åt tillsammans också ! HAHHA

Vi har otroligt många minnen och jag älskar henne och kommer alltid att göra det !

Jennie Johansson + Emmie Strandberg = 4 - ever ! ♥


Jennie ♥                                        Emmie ♥
Postat av: Marie
2011-02-08 / 21:22:40

Jag är glad att Jennie har en sådan toppenbra kompis!!!


Postat av: Jennie
2011-02-09 / 10:51:40

Nu gråter jag nästan. Jag ligger här hemma och har feber. Jag älskar dig också min allra bästa vän <3 :)


Postat av: Anonym
2011-02-10 / 12:18:57

Marie : jag är glad att jag har henne !

Jennie: uschhhh, feber :((((

Haha, älskar digg <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?