Dag 3 - mina föräldrar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-04 » 19:51:47
Mina föräldrar är allt !
Skulle inte klara mig utan dom!
Älskar dom nu och föralltid !

Min mamma heter Petra Strandberg och hon jobbar som en "extra" lärare, eller ja, hon hjälper dom i skolan som behöver lite mer stödhjälp. Läxor, svårt att koncentrera sig m.m. Hon ställler alltid upp för mig, och hon lyckas nästan jämt med det hon gör ! Hon är nästan glad hela tiden, inte när hon har ätit för dåligt, då blir hon tjurig och gnällig, men med lite mat i magen gör gott för dagen :)♥
Min pappa heter Mikael Strandberg, han kör lastbil och driver ett eget företag. Han är världens bästa pappa och han ställer också alltid jämt upp för mig när jag har problem. Han vill bara mitt bästa, även fast jag måste klara det flesta själv, så peppar han mig. Han älskar godis, eller sött ialla fall, samtidigt vill han gärna titta på cops eller dyligt, men inte alltid man har hemma och inte alltid tvn är ledig i det här huset ;) ♥

Mamma och pappa, om ni ser det här vill jag bara säga :
Jag älskar er, och TACK !♥♥♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?