Dag 2 - min första kärlek

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-04 » 19:26:28
Min första riktiga kärlek tror jag var Johan Wretman. Kom ihåg att vi hade rörelse i 1:an eller förskolan.
Vi hade Anneli som fröken då, och vi hade en paus. Jag hade skrivit ett brev till honom och i kuvertet så låg det brevet, +++ en bild på mig. Hahah, på lappen kom jag inte ihåg exakt vad som stog, men jag kommer ihåg att det stog att jag tyckte han var söt, och det stog om jag fick chans på honom. Han svarade ja. Efter det var vi ihop ganska länge, men man vågade inte göra någonting. Kanske hålla i handen och kramats typ 1 gång, men inget mer. Vi gjorde slut ett tag, men sen vart vi ihop igen, sen gjorde vi slut, sen ihop igen, sen var det så ett bra tag, vi var ju trots allt små :)
Efter ganska länge, så vart vi ihop, sen var vi ihop i typ 1 år och 6 månader. vi gick i 5-6 då . Jag älskade verkligen han. Vi gjorde inte så mycket mer då, vi var tillsammans hemma väldigt mycket, och vi höll i handen mycket. Men vi var alltid med några av mina syskon nör vi var här, eller någon av hans syskon när vi var där, så.. :)
Men sen tänkte jag i flera veckor om jag verkligen hade kvar mina äkte känslor för honom. Och jag undrade om han verkligen var KÄR i mig. För jag tyckte han var lite med andra, än med mig. Sen en kväll, kvällen före discot vi skulle gå på. Så sa han att han inte riktigt hade sina känslor kvar för mig, ..men det gjorde inte så himla mycket, för jag kände också lixom, att jag hellre ville vara kompisar. Man vart så klart suuuuperduuuper ledsen, jag grät, men inte så att man var arg eller så, utan man grät för man kommer sakna alla minnen med honom. Sen böt man skola, vi började i 7:an, han åkte till värsterfärnebo,. och jag åkte till Ekeby, vi tappade kontakten. Vi kan skriva till varandra på facebook eller msn ibland, men vi ringer aldrig och vi träffas aldrig.
Saknar det. Jag har inte några relations känslor för honom nu längre, men såklart vill man vara nära kompisar, och jag tror att han känner likadant. Kommer aldrig glömma min första kärlek, Johan Wretman ♥





Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?