Dag 15 - Mina drömmar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-18 » 11:14:17
Jag har många drömmar.

Men en dröm är nog att jag skulle vilja bli en känd hoppryttare!
Kanske låter fånigt, men jag skulle verkligen vilja det !
Kanske inte precis känd men, så att alla  vet att jag är bra !
Hahah, ja.

En till dröm är att få en egen shettis !
Hahah, det låter också löjligt, men jag skulle verkligen dö av lycka då !
Kanske inte en shettis nu, men en sån som ..ja, dom som vet vem Frosty var på sorf, så ungefär den storleken :)
Jag älskar hästar och jag vill verkligen ha en egen. Jag sköter en häst nu som heter Lukett och är en c-ponny.
Det är också jätte kul, men jag skulle verkligen vilja ha en mindre !

Aja, har massor med drömmar,. men då kommer ni att få sitta här tills ni dör och läsa ! xd
Hahah,

Chao!




Google bilder, men så söööta !


Bilder från ridskolan jag rider på !
Akter, en shettis 10 år. ! Min stjärna♥

Bilder över, är jag och Akter :)

Hoppning ! <3



:)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?