Trött,,

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-21 » 21:33:54
Hej!

nu ska jag snart gå och göra mig iordning, gå och sova. Är astrött och ska upp tidigt imorgon!
börjar halv 9 imorgon så, det är skönt, men måste ändå åka tidiga bussen... jobbigt.
idag var jag med jennie till västerfärebo, hon spelade fotbollsmatch. Dom vann med 6-2, asduktiga! blev jätte sugen på att spela jag med!
vet inte villket lag bara...

sen var jag och jennie ner till stallet, jag red Ludde och Lukett. Red Ludde först och det blev lite lydnad och kondition. Hoppade på en 8, 50 cm ungefär. sen bommar. Red honom ungefär 40-45 min. Sen red jag Lukett lite i padocken, 20 min, sen red jag en liten sväng i skogen. Och man kan säga att hon är MYYYCKET mer frammåt än Ludde. hehe..
får se om jag tar Ludde på clearrounden den 3 september, kanske försent, men men... får se.
Nej, nu ska jag och min lillasyster sooova, sov sött! ♥

Postat av: ebba
URL: http://ebbalye.blogg.se/ 2011-08-22 / 11:36:44

Fin bloggg sötis! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?