Ska slumra strax!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-26 » 22:54:43
Nej, om man ska ta och krypa under täcket om slumra.?
snart ialla fall!

sitter i min säng och lyssnar på en underbar kille!
sjukt bra!
sen har jag precis anmält mig till clearrounden den 3 september, ska tyvärr inte ta Ludde, nästa gång kanske.
Bull tror jag 50 eller 60 cm. :)

imorgon fyller lillasyster 4 år, grattis!
sen kommer underbara storebror och hans familj hit! SANDY!!!!
naw, saknar dem alla så otroligt mycket!

sen på söndag kommer storasyster hem efter att varit i Grekland 2 veckor, saknar henne grymt!!!! <3
så ska bli asskönt när alla är hemma och allt är som förut! :)

på söndag samt, ska jag och emma se Ulrik Munther på Salamässan, snygging alltsåååååå!
hihi,. synd att han är 17 år... :(

menmen... godnatt då!


så sjukt söt och bra!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?