Ska sleepa nu..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-05 » 22:08:10
nu ligger jag här, i ronjas säng, med lillebror brevid mig, som har slocknat.

chattar med en kompis och så... ska snart stänga ner internet och kolla på O.C, eller OTH.
får se.

idag blev det månsan, skönt. Elsa hängde inte med, trött och så.
sen när jag kom hem var jag med henne. FASEN VAD SJUKA VI ÄR! ni kommer få se så sjukt mycket videos nån dag.! hahahahhahahahhaha

nu på eftermiddagen blev det lite regn, så ludde fick vila idag, han går ju ute så han var dyngsur så ingen ide lixom. så det skippade jag...

imorn händer inget speciellt.
kommer inte vara badväder ialla fall... tror jag.
stan med mamma tror jag en stund ialla fall, sen elsa ! :D
då ska vi ner till stallet ialla fall. kanske rida ut en sväng runt byn :)
får se!

nejniiiiiiiiiiii, nu ska jag kolla på film, hörs mer imorn!


love.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?