ligger i en nybäddad säng!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-09 » 22:01:32
gokväller!

nu ligger jag i min nybäddade säng med dryga lillebrodern brevid mig.

han ligger nämligen och pratar om läskiga saker, och nu när jag ska logga in på min blogg så ser han ett skellet på sidan, han ba;

M; åååhh, vad är det där?
E; ett skellet.
M; fy,,
E; ehh, du är ba så feg!
M; ne, finns dem på riktigt?
E; nej,,,..
M; synd, ville se en..

HAHAHAHHAHA, jo tjena ..

en stund efter:

M; vill inte se den, jag skulle bajsa på mig...

ahahahha, så söt!

ska ialla fall kolla på O.C snart, få se om jag somnar, ,¨
idag så har jag varit med Elsa och Jennie, har haft jätte roligt, nu har jag sammanlagt varit med elsa i 1 v, 2 dagar på raken. mysigt.!

imorgon kanske jag ska vara med Elsa, annars är jag med Becca eller Emma, eftersom att jag ska rida imorgon, underbara sorf har "startat" igen, äntligen! :)

mormor och morfar kom idag, och moster med hennes familj, och jag fick en present av dem i efterskott, och det var en mobil! ÅÅH SÅ GLAD JAG BLEV! en touch, orkar inte leta på vad den heter...
nöjd ialla fall!

nejjjjjj, nu ska jag och lillebror kolla, sen sóva sött!

godnatt!

jag och M hade tänkt att bjuda på bilder, men segt nu asså! visar dem imorn! kissees!


du klarar detta, jag vet det! älskar dig♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?