kommit hem...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-14 » 19:30:47

nyss... eller ja.. för kanske 1 h sen, men ialla fall!

red inte Ludde, Lisa hade redan ridit ett dressyr pass på förmiddagen, och jag var ju inte hemma då. Så jag red Lukett istället, lite i padocken, det behövde hon och hon gick bra. Framåt och sammarbetsvillig. Gick ner på tygeln och lyssnade på mina skänklar.. helt nöjd. Min lillebror tog lite kort så det kommer, så småningom.
Var lite med Jennie när jag kom hem, studsade lite sen skulle hon äta, men ska vara snart hoppas jag!

imorgon... ja,, vad händer då?

jennie skulle iväg tror jag, så vet faktiskt inte vad jag ska göra!
dagen blir som den blir.

nejni skitungar, nu har jag inte tid mer!
ska reta småsyskonen nu, ciaooo! ♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?