Hos mormor och morfar :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-30 » 15:13:44
Hej på er!

nu är jag hos mormor och morfar, ska hämta mobilerna som vi fick igår!! så himla skönt att äntligen fått dem!!

ialla fall, skolan var helt okej idag, men seg som alltid! började 10 över 8, och lutade 5 i 3, men fick sluta halv 3 för att Tomas inte hade nå viktigt att säga på klassrådet. Efter skolan var jag lite i ljushallen och pratade med min sjukt underbara vänner, hah, dom är sjuka.....PÅ RIKTIGT! men roliga!

sen kom morfar och hämtade mig och brorsan, så nu sitter vi här, mormor och morfar äter, sen ska vi fixa mobilerna :))

men vi hörs later on!,


i fjällen en sommar, har tyvärr inga andar bilder på morfars dator. Och jag är bara sååå snygg på bilden *hooos*
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?