Nu väntar chipsen !

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-09 » 19:33:07
Hej allesammans!

Vart inge ridande idag, alldeles för blåsigt.
Men imorgon skulle det bli lite mildare, så då ska jag antadligen rida, looove <3
haha, nu sittter jag i min säng nyduchad och ska snart ta mig lite chips och moffa i mig, och se på lite film, men först ska jag öva lite trumpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, (lite överdrivet) haha.
"Himlen är oskyldigt blå" som vanligt, klarar dom höööga tonerna ibland, men sen blir mina läppar så hårda att jag inte kan blåsa ! hahahha, så måste komma upp mer , haha.
AAjAa, vi hörs senare ikväll får jag hoppas.
hhaha, om jag orkar, men det ska väll inte vara några problem, eller? :)

btw, mamma och jag var ute och fotade på studsmatta,. ASCOOOLA bilder vart det, men det får vänta, för nu väntar chipsskålen,, ahaha, kanske blir imorgonb bilderna kommer !

HUGS !


An old picture of when I jump trampoline  ( igga mitt face )
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?