Jag är tillbakaaa.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-21 » 14:06:11
Hejj !

tillbaka nu, anledningen till att jag inte har bloggat är att jag har verkligen inte haft tid. Plugg som jag har kvar att göra sen en lång tid tillbaka, ashärligt väder så jag har inte velat sitta vid datorn. eller orkat. aja, men ni kommer att få stå ut med att nu på lovet kommer jag inte blogga särskilt mycket, jag är ute och har kul istället !
men jag kommer blogga korta inlägg ialla fall :)
aja, nu sitter jag i soffan och slappar, lite molningt ute, men varmt. Kusinerna och moster är här, dom åt mat här, köttbullar och pasta. MUMS! jag väntar på att Jennie ska komma hem, hon har varit hos sin mormor ochh morfar sen i tisdags, så hon kommer hem idag. Men vet inte riktigt när. ar on inte kommit hem tills 3, så åker jag med mamma och pappa och syrran till västerås ochh storhandlar.
Idag på förmiddagen har jag storstädat. mamma och syskon med, men jag har nog städat mest av alla.
städade vardagsrummet ( som vi flyttade till ett annat rum i lördags, alltså möblerat om ..) så det vart fint inför påsken.. sen städade jag min lillasysters rum, STORSTÄDADE ! plocka ur ALLT ur hennes garderob, och la in fint´och allt. sen bäddade jag ur hennes säng, och bäddade nytt. Sen städade jag som vanligt, men lite mer noggrant. Sen jälpte jag min lillebror att bädda hans säng. Sen hjälpte jag min andra lillebror att dammsuga och sånt. Sen städade jag mitt rum. Jag bäddade nytt. Mamma tvättade fönstret, och hhon ska sätta upp nya gardiner.
Ska damsuga om en stund, och plocka lite det jag inte orkade göra efter typ 2 h städning. haha.
Nejni. Nu ska jag ut och hjälpa min 3 åriga lillasyster att cykla, aha, vi hörs senare eller imorgon. Ska försöka att slänga in något senare, annars gör jag några tidsinställda inlägg.

PUSS !
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?