Hemma hos AlvishPalvish! ♥

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-04-13 » 14:42:42
HejsanSvejsan!

Nu sitter jag hemma hos Alva och ja, vi gör ingenting förutom att vi lyssnar på musik.
Fick sluta tidigare, idrotten var inställd.
OCH MIN MOBIL ÄR SLUT PÅ BATTERI!!!!! jag laddade den imorse, så det var fullt, men den är helt konstig nu...
mamma som kulle höra av sig om jag skulle till läkarn eller inte. + att hon svarar inte på sin mobil heller :o
aja,,, får ringa tills jag får tag på henne :p
Sen ialla fall så ska jag och Alva till sorf. Rida lektion. Jag ska ha Bullen antar jag , den lagom snabba :D hah.
asrolig att rida ialla fall !
Så ska först tiitta på Alvas lektion sen så ska jag rida min egna, sen kommer mamma/pappa och hämtar mig och då blir det hemmåt antar jag, eller det hoppas jag så att säga.
Skönt att komma hem efter skoldagar och en held dag i storstaden sala haha.
Hem och duscha och se på tv.
Och idag ska jag verkligen inte köpa någonting i cafeterian på sorf. JAG SKA INTE.....försöka ialla fall.. xd
haha,

Nej, nu ska jag avrunda det här inlägget med ett

pusshej!



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?