My day 18/9-2010

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-09-18 » 22:32:24

ligger här i sängen och är astrött, men jag orkar ej sova....haha, jag är aldeles för lat:)

Det här är min Dag!

Jennie ringde iimorse pch frågade om jag ville föja med till stallet, och det ville jag, så vi drog ner till stallet och fixa' lite.
Sen efter 3 h där åkte vi hem och åt lite korv med bröd, jennie fixa' korven!;)

Sen var jag och jennis en liten stund, men den skulle hhon till badhuset på kalas med sin lillasyster, så då ringde jag Elsa, hon och jag  var. snacka om att vi hade kul!
Lekte Nyheter, kan lägga upp den sen på bloggen, vi filmade:D  haha, istället för att säga Martin Kalufors, Sa jag Martin Falukorv, med fliit!:D jahahhaaahahhahahha, men elsa trode och tror fortfarande att jag sa fel! ahaha, ni ska bara höra hennes skratt, det är det jag garvar åt! hahahahah!

Men ska försöka sova nu, pusssgoodnattt!


                                                   ////Emmsan

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?