FORGET

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-09-15 » 16:51:58
Hejj Bloggen!

Har väl vart en okej skoldag idag.


Matte
So
Spanska
Lunch
Fysik
Idrott
Buss hem

Kom hem typ nyss. Har astråkigt, sitter och chattar på skype och msn..LIVET asså? nej.

iallafall, igår var jag och red med emma, vi cyklade till sorf och då spöregnade det typ, och såklart att bommarna gick ner precis när vi kom,,,,LYCKAT!
Sen cyklade vi som tusen resten av vägen, jag slapp rida Bobby, fick rida Akter istället, vi övade skitmycket i galopp, han var ovanligt pigg, så jag hoppas jag får honom nästa gång för då får jag rida över bommar och hoppa med honom, han ör så jävla rolig att hoppa med:D
Emma fick rida Bobby! Det är hennes favvo häst typ:)
Jag hade vart hur noga som helst att packa mina ridkläder,väst,hjälm och stövvlar, för förra gången glömde jag stövlarna så jag fick låna Emmas lillebrors regnstövlar:p
men sen när jag och emma skulle byta om hittade jag inte min hjälm, så kom jag på att den la jue jag i edvins väska, så jag glömde den där,,,,men jag fick låna på sorf:)




PUSSSHEJDÅ!

                                                          ///Pullan
Postat av: Emmisen
URL: http://fotoavema.blogg.se/ 2010-09-15 / 20:56:13

hehe<3 :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?