Min näsa o Ludde

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-11-20 » 20:48:56
Idag red jag Ludde, Elias red Salvia. Jag märkte redan när jag kom ut och skulle sitta upp att han var pigg-
Vi red ute i "hagen" för där var det inte så halt och Ludde har inga broddar men det har Salvia som Elias, min söta bror red på:)
Men sen vart Ludde HELT galen. Han stog helt stilla med mej. Sen red vi i 5 min kanske. sen Stannade jag. Sen stog vi stilla i 1 min kanske, sen elt splötsligt sparkade han backut och jag flög fram lite och sen drog han upp huvve och nockade mig. Jag trodde att jag hade krossat min näsa och min överläpp. Trodde även att mina tänder hade flygit ut. Men just nu har jag fläskläpp. Ena tanden är lite lös. Min näsa är blå ...
ASONT HAR JAG! uscchh. det är ej kkul. sen skulle jag duscha när jag kom hem från stallet. Då glömde jag bort att jag hade så ont så....Jag fick vatten i ansiktet, sen drog jag mina hhänder över näsan och det, sen vickade jag på min näsa, jag glömde ju. FAAASEN vad ont det gjoooorde.. HUUHHUHUHUHUHU. ej kul¨:'(
Tårarna bara ranorann. inte för att jag grät, för att om man får nåt på näsan rejält, blir det en "reflex" :p
Aja, ska titta på film, bilder kommer senare om min förskräckliga onda näda o mun:p ahaha. nejdå. men bilder kommer senare:)


Hejjdå♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?