"min häst" Ludde!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-11-08 » 21:07:46
Var nyss och provred en häst. Han var assnäll och hette Ludde! Nu är han typ MIN!!!!!!
Han är en D_ponny, han är perfekt för mej, så nu får jag åka till stallet och rida när jag vill. om det inte är för hårt i paddocken. Och jag får åka och pyssla om honom när jag vill. och jag behöver inte äns betala! Guuuud vad han var sööt. och ´dom som var där var aaassnälla!  Tack för att ni frågade mej om jag ville ta hand om Ludde!
Tack mamma för att jag fick!!!♥

Så jag tror att jag ska till honom och pyssla imorn, tror ej att jag ska rida, men på Torsdag, det skulle ju bli skitväder imorn o så. så vi får väl se på torsdag:) Och dessutom så är han en tävlingsponny i både, hoppning. Dresyr. Fälttävlan m.m. Så det är bra!:)

Hejdååå<3

Har ej bild på han än, men kommer massor sen.  Jag LOVVAR!:D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?