Bakning och barnvakt:)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-01-31 » 18:10:44
hej sötosar:DD

Idag har jag vart barnvakt åt min 2 åriga lillasyster Molly:)

Jobbigt men kul ialla fall:D
Jag har gått ens väng med molly i vagnen, och hon somnade, hon sov i vagnen och då passade jag på att baka bullar:) det gick bra ända tills jag skulle använda ugnen;o
Jag satte in en plåt i ugnen och kollade på klockan, i 8 minuter skulle den vara inne. jag påminde mig i 5 minuter men sen glömde jag bort. 2 bullar av typ 7 vart bra, resten slängde jag:p
nästa plåt kollade jag också på klockan och tänkte hela tiden på bullarna, men glömde bort dom. sen kom edvin och skrek "BULLARNA" jag rusade till ugbeb och kollade, men dom vart i alla fall ganska bra:)


Det är jag som är en mästare på att baka....eller.......snart i alla fall;)


Puuussss:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?