Nyår! :D

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-12-31 » 19:19:50
Hej alla skitungar ! :D

Idag är det nyårsafton och jag är happy ! vet inte varför, men jag är bara det ! hahha
År 2011 ska bli ett jävla bra år ska jag säga, det har jag bestämt.
Sköta skolan, sköta allt hemma, ha roligt !
Wohoo !

Aja, ska strax käka förrätt, avakado och räkor, men pappa smartis hade glömt att köpa räkor, så han sa det i sista SEKUNDEN xD hah, smartis. Men mamma kom på något annat, smartis ! :)

Men jag tycker inte om avakado så jag får gurka o så :) mamma är allt bra påhittig :)

Sen som varmrätt blir det fläskkottlet och potatisgrattäng, mummmssiiii !

Sen som efterrätt blir det marängswish ( stavning ) hihi !

Sen ska vi spela spel. äta godis, ostbågar o sånt. Sen kl 12, ska vi se på klockslaget på tv, sen ut och smälla !
Men jag är rädd för dom där höga och stora smällarna, min lillebror med xD Min underbara hund också, hon skakar fort hon hör någon liten smäll på nyårsafton, det är därför vi jämt är hemma, hon kan inte åka iväg. Annars har vi firat hos mormor oftast. Men vi skulle fåttt gäster idag, men Ronja mådde inte så bra, så vi får ta det nästa år :) lite skönt att fira själva ändå (a) inte illa menat ! hade vart askul om gästerna också kommit :)
Aja, ska ut till vardagsrummet och äta gurka nu xD hahahah !

Min outfit ikväll ---->


sne bild, menmen, inte så bra bilder, tog med MIN kamera, inte så bra .

Vit tunika - H&M
Svarta strumpbyxor - Lindex



Frisör - mamma
Duschat.
Borstat håret.

Mascara - H&M
ögon skugga,

;)

Gott nytt år på er alla ! <3
Postat av: Emma
URL: http://alittlebitofemma.blogg.se/ 2010-12-31 / 20:06:08

Så himla fin du är gumman !

Gott nytt år hah ! <33


Postat av: Teaz
URL: http://teaz.blogg.se/ 2011-01-05 / 14:18:35

Haha jaha men vet du att Fokis var 1med ? :) <3:D hon äger jag älskar henne


Postat av: Jennie
2011-01-06 / 11:42:02

Det är så klart att hon är söt! Hon är ju min gullunge bästis!! :P

Hej då! Gott nutt år!!!! Puss


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?