My daaay :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-12-30 » 10:15:30
HejHej ! :D

Jag ska berätta lite av vad som kommer hända idag :)

Jag vaknade 4 min över 9, då gick jag upp och tog en skål kräm :)
Mummsiiiigt ! :)
Sen sitter jag här och slöööar lite granna.(aa'
Ssnart ska jag göra mig iordning för att skjussa in min lillasyster och lillebror till våra kusiner.
Sen ska jag och min mamma åka och hämta min syrra, sen åker jag, min syrra och mamma till västerååås!
guuud vad länge sen det var jag var där .. hahah, ska bli KUUUUL!
fast jag tror inte att det är mellandagsrea, menmen, det ska bli kul ialla fall ! :)
Sen kanske vi går och käkar lite, om Ronja lyckas muta mamma, (hon é bra på de) ;)
haha, sen kaanske vi handlar lite tills ikväll, sen antar jag att vi åker hem.
Sen ska jag ner till stallet, och rida Lukett. Ni förstår, jag ar börjat rida henne, Luddes mamma. Bara för att hon är mindre och då kan jag tränsa själv och sadla. det kunde jag inte gör på Ludde, han var ju en tor D-ponny. ahha, eller, sadla kunde jag göra, men inte tränsa för att han visste att jag var kort så då drog han upp huvudet. Haha, den lilla eller stoooora busen ;) hahah, sen efter de så åker jag äl hem, duschar, och äter mat, sen tv och datorn, :)

Det var lite grann om min dag !
Bloggar senare . Pusshejdå ! ♥


Jag och min älskade mamma ! <3

Jag och min älskade syrra Ronja <3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?