julaftonsbilder

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-12-26 » 10:27:19

en rosa ridpisk av mamma och pappa !

en ryktlåda av mamma och pappa !

en scarf av mamma och pappa !                       tror jag xD

Allt det där nere förutom nagellacken fick jag av moster med familj !
nagellacken fick jag av mina storasyskon !
allt där uppe fick jag av olika personer !

glitterväska som jag fick av moster med familj, låg saker där i med !

En gossedjursälg av mamma och pappa !

Hahaha, läs mitt förrförra inlägg, utan bilder "julafton" så förstår ni varför jag fick en älg :D


Jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt nööjjd med alla mina saker ! TACK ALLA♥

sen fick jag godis av Kimmen, fast det har ja ätit utt xD
Sen fick jag, mamma, och Ronja stickade saker utav farmor :)

det var iallafall endel saker :) kanske missat någon, ta intge illa upp då ! :p

Hejd¨å!
Postat av: Teaz
URL: http://teaz.blogg.se/ 2011-01-05 / 14:22:46

du sånt där betty boop har jag med ;) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?