Julafton<3

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-12-25 » 11:51:33

HejHej  !
'igår var detg julafton om ni inte visste det ! :p hihi:)

Jag fick

* nagellack
*Smycken
*Ridpisk
*Ryktlåda
*godis
*Klocka
*Filmer
*Scarf eller vad det heter ;P
*Gossedjur älg ;)
*stickade kläder av farmor.
m.m.

Ronja, min syster är ju LIVRÄDD för möss och råttoe, och jag är ju LIVRÄDD för älgar ! :p
ahhah, och då hade mamma köpt en råtta, gossedjur, haha, som hon la ner i en låda, så när Ronja öppnade den så hoppade det där gossedjuret upp:P hahah
och jag ASGARVADE tills jag fick mitt paket, ett gossedjurälg.....hihi (a)

hade en jättebra julafton som vanligt !

HAHAHA, EN SAK SOM MIN LILLASYSTER SA TILL TOMTEN NÄR DEN KOM..
när Molly skulle gå fram och hämta sitt paket, så skulle molly tacka sa mammma, vet ni vad Molly sa då,
-Tomten, du är så tjock !

HAHAHAAHAAHHHAHAHHAHA ! och Molyy är då 3 år xD

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?