22/12 - 10

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-12-22 » 13:06:22
HejHej !

förlåt om jag inte bloggat på ett ta, men jag sa ju att jag skulle ta en liten paus ;)
Hihih, idag vart jag ledig, åkte på Albins skolavslutning, det var ju min förra skola, så jag ville verkligen det :)
Hiah, sen åkte jag till skolan, altsså Albins, min förra, mamma jobbar ju där, så jnag följde med, sen kl 12.00 slutade mamma, då pkte vi hem, nu ska Edvin passa Maltan och Molltan, innan  farmor kommer :)
Farmor är bara helt bääässt att hon äns kommer hit, att hon änns går ut i 25 minus grader ! Tack farmor, älskar dej ! :) ♥

Hihi, nu ska jag steeeda , sen ska jag passa maltan o molltan, medans Edvin går ut med världens bästa hunndis ! :D

nu vart det ett längre inlägg än vad jag hade tänkt mig ;P
Men det gör väl inget? Eller?

Sen ska jag riiiiida! tror det blir Bull ! :)

Puss och gooood jul på er alla ! :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?