Min dag.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2009-11-28 » 16:20:03

Hej hej:)

Idag har jag..............

Först vaknade jag med ont i armen, hade jue tagit vaccinet igår:(
Ajajaj....
Aja, en sen gick jag upp och åt frukost:D   Mums, mackor och juice(a)
Sen kollade jag på ttv en stund.. sen ringde jag till jennie, men hon skulle åka och rida hos kompisen en litenn bit bort, men jag fölhde med. Hon var jätte duktig, bättre en sist ialla fall:)
Sen fixade vi hästen Hedwig, men jag frös om fötterna det var jue jätte kallt ute och jag hade bara gummistövlar utan sockor:(, men jag fick låna ett par skor av Ida-Sofia, Tack Ida-Sofia<3
Sen åkte jag och Jennie hem och spelade tv-spel en stund. vi kom jätte långt på spelet! sen gick jag hem för att äta körstfärs sås och spagetti...Mumsssss...
Sen kom kusinerna och vi bakade pepparkakor tillsammans. Det var jätte mysigt, och gott med deg(a) HAHA......
Sen satte jag mej här för att Jennie skulle på kalas i badhuset. Men hon kommer nog snart hem hoppas jag.
Men ska snart till västerås med mamma!

Ikväll ska jag titta på robinson!

Puss och Kram!


Pepparkakor<3


Pippi Långstrump, Lillagubben och Herr Nilsson.
Mamma köpte Pepparkaks formar i leksaks affärn igår!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?