UNDERBAR VECKA!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2009-03-24 » 14:43:38
Hej alla läsare!


Nu var det länge sen jag skrevpåbloggen, men jag harju vart i fjällen 1 vecka, kom hem orkade inte blogga...nästa dag, årkade inte blogga..m.m. Men nu ska det bli av:)
Ja, som jag sa, vi har vart i fjällen(ottsjö),.. kom ditpå lördagen, åt tunnbrödrulle sammtidigt som vi kollade på "Wild kids"sen packade vi in väskorna,bäddade sängarna,ladda mobil o ojojoj-.- sen gick jag, Abbe,Edde och Lacke look till närmsta backen nere vid lekparken, den var skit brant!!!, det började medatt vi blevosams om villka pulkor vi skulle ha, men sen kom vi fram till att jag skulle ha tefaten,Abbe skulle ha en minipulka, och Edde och Lacke look skulle åka påen  madrass tillsammans, jag åkte först,för att jag hade den dåligaste pulkan...det gick väl bra och var roligt:), sen åkte Abbe, likadant där, men senåkte Edde och Lacke look och DET gick inte braa:/, det gick förfort för dom såEdde som satt längstfram försökte bromsa men då fickhan benen under madrassen, så han flööög fram ochåkte på ansiktet medans Lacke look flög och gjorde volter..ojojoj, haha, såg lite roligt ut först,men sen skrattade jag inte mer när jag såg Eddes ansikte, skrapsår i hela ansiktet,blodig tand,hack i läppen m.m.. MenLacke look satt bara och skratta:Dhaha, Abbe  med
Oj nu vart det mer än vad jag hade tänkt att skriva;d
Men det har ialla fall vart en underbar vecka med hela min familj, och kusiner mormor och morfar:)))

PS; bara lite trångt med 17 personer i en stuga+huund!;d



;D
Postat av: Edvin
2009-03-28 / 08:21:04

snacka om ont det gjorde:/


Postat av: Jennie Johansson
2010-10-24 / 13:34:21

VAd gjorde så ont edvin:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?